Η Κανέλλα στην Ελβετία-Kanella in Switzerland!

*English below

Η ιστορία της Κανέλλας ξεκινάει ώς αδέσποτη σκυλίτσα που έπειτα απο τροχαίο μεταφέρθηκε στο κυνοκομείο του Ηρακλείου.

Η δύστυχη αναγκάστηκε να μείνει τρίποδη μετά το άσχημο ατύχημα που της συνέβει.

Ήταν πολύ αδύνατη και ώς τρίποδη πλέον δεν την ήθελε κανείς για υιοθεσία.

Στο τέλος όμως στάθηκε πιο τυχερή όλων γιατί ενα ζευγάρι Ελβετών την αγάπησαν και την υιοθέτησαν παρά τις πολλές και δύσκολες διαδικασίες που απαιτούνταν για την υιοθεσία της.

Είναι πλέον μέλος της οικογένειάς τους και την αγαπάνε τόσο πολύ που δημιούργησαν και group στο Facebook αφιερωμένο στη Κανέλλα.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τη Nicole και τον Iwan που την υιοθέτησαν για πάντα!

——————————————————————————————————————————————————-

Kanella’s story begins when she was a stray dog.

Then suddenly she got injured in a car accident and she was taken to Heraklion’s Animal Center for first aid.

Misfortune Kanella forced to become a three-leg doggy after her bad accident.

She was very skinny and as a three-leg dog nobody wanted to adopt her.

However at the end she was the luckiest of all as a couple from Switzerland fell in love with her on first sight despite of her difficult condition.

Now she is a member of their family and they love her so much that they create a Facebook group dedicated to her.

Thank you so much Nicole and Iwan for Kanella’s adoption!

Similar Posts

  • Η ευτυχισμένη Ζιζέλ!

    Η Ζιζέλ του κυνοκομείου του δήμου Ηρακλείου μετά την υιοθεσία της στο καινούριο της σπίτι. Η πλέον παντοτινή οικογένειά της απευθύνθηκε στη ΖΩΦΟΡΟ για να βρεί σκυλάκι και έτσι παραπέμφθηκε στη Ζιζέλ του κυνοκομείου. Τέτοιες εικόνες μας κάνουν να συνεχίζουμε να ζούμε τον αέναο επίπονο αγώνα για τη διάσωση ζώων. Ευχαριστούμε την οικογένεια Κορνελάκη!

  • Ο γλυκός Bono με την οικογένειά του

      O γλυκός Conor, τώρα Bono βρέθηκε από εθελοντή μια βροχερή μέρα, να είναι μόνος, μέσα σε ένα λαγούμι.   Ο μικρούλης τότε Bono ήταν ένα μικρό κουταβάκι φοβισμένο που σίγουρα δε φανταζόταν τι επιφύλασσε γι’αυτόν η μοίρα.   Σήμερα είναι ένα μεγάλο παιχνιδιάρικο μωρό που ζει με μια οικογένεια που τον λατρεύει και τον…

  • Τα 3 αδελφάκια συναντήθηκαν ξανά

    Το πιο όμορφο συναίσθημα που μπορεί να νιώσει κάποιος εθελοντής είναι όταν έχει κάνει την σωστή επιλογή για την κατάλληλη οικογένεια. Ο Αδάμ, η Ζίλντακαι ο Sammyείναι 3 αδελφάκια που συναντήθηκαν ξανά και φωτογραφήθηκαν μαζί με τις μαμάδες τους! Η κίνηση αυτή μας γεμίζει αισιοδοξία και δύναμη να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ότι καλύτερο για αυτά…

  • Ο Bruno στη Νορβηγία!

      Η ιστορία του Bruno ξεκινάει ώς αδέσποτο κουτάβι που βρέθηκε στο Κορακοβούνι Ηρακλείου και τριγυρνούσε μέσα στην βροχή.   Ένας σκυλάκος ήσυχος, που δεν έκανε ποτέ ζημιές αλλά δεν ενδιαφέρθηκε κανείς να τον υιοθετήσει σοβαρά εδώ στην Ελλάδα, καθώς οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι τον θέλανε για φύλακα και να προσέχει πρόβατα.   Η μοίρα όμως…

  • Ο Αδάμ με την μαμά του

      Ο Αδάμ είναι ένα από τα κουταβάκια που γέννησε η γλυκιά μας Βένια.   Η γλυκιά μανούλα του προσπαθούσε να τον προφυλάξει μαζί με τα αδελφάκια του από την βροχή.   Ο Αδάμ μεγάλωσε με μπιμπερό, όπως και τα άλλα 3 αδελφάκια του γιατί η μανούλα του ήταν αρκετά αδύναμη.   Σήμερα ζει ευτυχισμένος…

  • Ο γλυκός Μάριος

      O γλυκός Μάριος βρέθηκε μόνος να περιμένει την μανούλα του, που κάποιος την είχε χτυπήσει λίγα μέτρα πιό κάτω, στην εκκλησία της Αγίας Μαρίνας.   Παρότι αρκετά φοβισμένος, εμπιστεύτηκε την κοπέλα που τον βρήκε και έτσι μεταφέρθηκε σε ένα σπίτι που είχε και άλλα γατάκια σαν αυτόν.   Ο Μάριος αποφάσισε πως θα έμενε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *